28.05.2014

Fotoaparatım,Mən və Çəkdiklərim 2


Fotoaparatım,Mən və Çəkdiklərim 2 postumla gəldim bu dəfə:)Həvəskar olaraq şəkil çəkməyi çox sevirəm.Hərçənd əla alınır deyə bilmərəm.Sizlərin təqdirinə qalmış)Vəəə fotoaparatımın obyektivindən
 çıxanlar ...



Sevimli Gün batımlarım...














Və də şəkillərdə donuq rəngləri çox bəyənirəm...Dram havası qatır...









Old But Gold :)




3 meyvədən nar)








Meyvə demişkən meyvələrdən davam edim))





Yeni ildə çəkmişdim))



Ahh bu pomidor))Bu pomidoru bəlkə yarım saat gözlətdim ki şəklini çəkim)))






Sevdiyim şəkillərdən biri))




 Çəkdiklərimin hər birini ayrı sevirəm ama bu fotonun məndə xüsusi yeri var...Düzü bu bitkinin mi desəm gülün mü desəm adını bilmirəm)))






     Davamı olacaq deyə düşünürəm))

4 yorum:

  1. Çoox teşekkurlerr))Beyendiyinize sevindim)

    YanıtlaSil
  2. sən də mənim kimi gn batımını sevirsən =) mən gün batımını izləməyi çoooooooox sevirəm , son şəkli mən də daha çox bəyəndim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vayy ela))demek ki biz esil romantiklerik))beyendyine sevindim))

      Sil